poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Na początek.


Witam wszystkich czytających! Od dawna planowałem zacząć pisać, ale dopiero dziś postanowiłem biorę się wreszcie za dziennik :). Jak widać po moich odsłuchaniach na profilu last.fm króluje Blues, Blues Rock , Rock, Hard Rock . Znajdą się też śladowe elementy Jazzu i poezji śpiewanej. Będę starał się regularnie zamieszczać recenzje płyt i sylwetki zespołów i tych starych i  tych nowych :). Wszelkie uwagi, sugestie czy opinie mile widziane. Na samym początku skopiuję głównie posty z dziennika na last ;) . Link do mojego profilu: http://www.lastfm.pl/user/riedelfan/journal.

P.S jak narazie przekopiowałem tylko wpisy z dziennika na last ;). Od teraz juz tylko będę pisał na bieżąco.

P.S.2 To "Okolice Muzyki" są teraz priorytetem, ale zapraszam do śledzenia mojego profilu na last.fm, i spoglądania w moją bibliotekę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz