poniedziałek, 30 kwietnia 2012

8-14 .02

Witajcie :) jak widać w mojej bibliotece zagościło kilka absolutnych nowości. Odkryciem lutego jak narazie jest uwielbiany przez moich kolegów grający przeważnie alternatywnego rocka zespół Pustki. Próbowali mnie również do Much i Afro Kolektywu, ale wątpie by utwory tych niewątpliwie zdolnych zespółów(chociaż być może Afro Kolektywowi dam II szansę bo będą u mnie w mieście w klubie centrala). Swoją Drogą Centrala to najlepsze miejsce z Muzyką live na poziomie w Zduńskiej Woli(polecam bardzo serdecznie) zagościły na dłużej w mojej bibliotece. Wydarzaniem Walentynek było wysunięcie się na prowadzenie "Do kołyski" w najczęściej słuchanych utworach. Ubiegły tydzień przyniósł natomiast smutną wiadomość o śmierci wielkiej artyski, niestety jak wielu największych uzależnionych od używek. Mowa oczywiście o Whitney Houston. Nie byłem jej wielkim faneml, ale jakaś pustka po niej pozostanie.. A obecnie zasłuchuję się w solo z "Najemnika II"(wersja z 30-lecia Dżemu).
P.S Jutro pojawi się EZU cz.5
P.S.2 Z dnia na dzień, z minuty na minutę przekonuje się do zespołu Strachy na Lachy( Czarny chleb i czarna kawa!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz