poniedziałek, 30 kwietnia 2012

14.12.11

witajcie :) Dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem Nory Jones, która dziś towarzyszyła mi przez cała drogę z uczelni do domu :P. Później natomiast jak widać na lascie -różnorodność- trochę Myslovitz, trochę Nory Jones. Warto odnotować utwór "Moonlight Shadow" Mike'a Oldfielda , którego nie słuchałem już bardzo dawno.
Przed momentem na YT trafiłem na filmik z udziałem 9- letniego perkusisty Igora Faleckiego. Pamiętam go, jako małego gówniarza który chwalił się swoim talentem w którymś z programów śniadowych. Różnica jest diametralna. Niesamowicie się chłopak rozwinął, będą z niego ludzie :). Mam tylko nadzieję, że trafi w odpowiednim czasie na odpowiednich ludzi, którzy dobrze i MĄDRZE pokierują go muzycznie.
oto dowód na to co mówiłem :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz