piątek, 1 kwietnia 2016

Wreszcie zrozumiałem...

Dobra, pora to przyznać. Myliłem się, od samego początku.... Zawsze myślałem, że to prawicowe myślenie i ideały mają jedynie rację bytu. Że tylko politycy związani z prawicą i swego rodzaju nacjonalizmem są jedynym ratunkiem w dzisiejszych, trudnych czasach. Na szczęście w porę zrozumiałem błędy. I teraz wiem że to PO, Nowoczesna  i SLD są jedynym ratunkiem dla naszego kraju. To ludzie pokroju Tuska, Petru, Millera, Komorowskiego, Lisa czy Michnika muszą nas bezpiecznie przeprowadzić przez trudne czasy. To ich polityka jest najbardziej właściwa. Od dziś wracam do prenumeraty Wyborczej, do oglądania Lisa i Olejnik. Dość manipulacji przez prawicowe media.
  W końcu zrozumiałem, że Korwin-Mikke, politycy PiS, RN czy inni prawicowi działacze działają tylko na szkodę kraju. Tylko partie lewicowe i socjalizm może być odpowiedzią na dzisiejszy świat, i na rasizm i ksenofobię wobec biednych, niewinnych, nie szkodzących nikomu uchodźców, którzy dążą do asymilacji lecz glupi nacjonaliści z faszytowskimi poglądami im nie pozwalają. Od teraz musimy wspierać KOD, PO i Nowoczesną. Dalsze rządy nieodpowiednich ludzi, mogą doprowadzić do katastrofy. I musimy walczyć ze wszelkimi przejawami prawicowymi na całym świecie. Marsze i wiece są na to dobrym sposobem. Trudna walka przed nami.





















PS             Żartowałem ;)  

I uważajcie na 99,9 % newsów wydanych dziś ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz