poniedziałek, 30 kwietnia 2012

9.01-30.01

Hej! :) Długo mnie nie było, ale nadrobię to w Lutym ;). Nie próżnowałem jednak przez ten miesiąc, słuchałem baardzo dużo muzyki :D. Wróciłem do utworów Marka Grechuty, przesłuchałem wreszcie płytę Ani Marii Jopek - Upojenie, recenzja w najbliższym czasie. Pękła też magiczna Granica 500 odtworzeń Happysadu( w marcu koncert w Zduńskiej Woli- nie mogę się doczekać :)). Poza Happysadem i Anią Jopek( cover Don't Speak zespołu No Doubt jest bardzo klimatyczny) bez większych zmian , Dżem non stop powiększa swoją przewagę nad innymi w bibliotece( ale jak ja to mówię Dżem to nie muzyka - to styl życia :D). Postanowiłem również, że spróbuję przekonać się do INXS i Nirvany :).

P.S Rozśmieszyło mnie strasznie oburzenie Zbigniewa Hołdysa( skądinąd świetnego kompozytora) na temat protestu przeciw ACTA. Hołdys chyba zapomniał, że ledwo wywinął się od zarzutu piractwa. Hipokryta straszny :)

PS.2 Spróbuje się przekonać również do Depeche Mode , a to za sprawą  wykonania "Enjoy The Silence"  w Must Be The Music przez znanego z Szansy Na Sukces Joachima Andrzejkiewicza ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz